خراسان رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تردد موتور سیکلت از ۶ تا ۹ دی‌ ماه در برخی محورهای مواصلاتی ممنوع است | کدام محورهای منتهی به مشهد مشمول این طرح می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۰۲۴۹۴
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
تردد موتور سیکلت از ۶ تا ۹ دی‌ ماه در برخی محورهای مواصلاتی ممنوع است | کدام محورهای منتهی به مشهد مشمول این طرح می‌شود؟
مرکز مدیریت راه‌های کشور، ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی‌ماه در برخی محور‌های مواصلاتی کشور را اعلام‌کرد که بر اساس آن اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها بوده و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنا موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۶ دی تا ساعت ۶ صبح شنبه ۹ دی‌ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز و در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۸ دی‌ماه به‌صورت مقطعی از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد بود.

ممنوعیت انواع وسیله نقلیه ۸ دی‌ماه به سمت شمال - مرزن‌آباد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه هشتم دی‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. از سویی در محور کندوان، تردد خودرو‌های تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده‌است.

در روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه، تردد خودرو‌های تریلر از محور هراز ممنوع اعلام شده‌است. همچنین تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت (به استثنا خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ دی‌ماه) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

گفتنی است، اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌های مواصلاتی بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->